close

中美口譯語言翻譯公司

敞開我心胸

或許情況沒那麼糟
[Chorus]
Our bad memories
You are my priority
It isn't that bad

希望用PhotoShop可以抹去
孤獨不是我要的了局
你還是我的第一
[Chorus]
(回來吧) 回到我身邊,寶貝
Everything I ever did

Heaven knows I'm sorry but

Side of the story
(Come back) Baby come back to me
I wish that he would listen to her
I was too dumb to see
Because the flashbacks, oh the flashbacks
And she buys that

翻譯公司諒解我吧
(Come back) Baby come back to me
買了這個
買了阿誰
(One in a million)
希望你可以或許諒解我

你是獨一無二
Baby take it easy on me
(Come back) I'll be everything you need

Come Back to Me 回到華頓翻譯社身旁
I'll be all that you need
(回來吧) 我會成為你的一切
She goes shopping for new clothes
(Come back) Baby come back to me
在另一邊的曼哈頓
Anything from A to Z
Baby, come back to me
One the east side of Manhattan

But I do regret it
(回來吧) 回到我身邊,寶物
Lalalalalala
回到我身旁,法寶
華頓翻譯社知道錯了
(Come back) You're one in a million
(萬當選一)
我要我們永遠在一起
或許環境還沒那麼糟
Nothing I can do or say can change the past
I open my heart to thee

Let me make up for what happened in the past
但曩昔已成事實 再也改變不了
女孩的設法
I wish that I could photoshop on
(Come back) Baby come back to me
但願那男孩聽聽
雨一直下,喔雨一向下
用千百個歉仄都沒辦法填補
寶物,回到華頓翻譯社身旁吧
(Come back) I'll be everything you need
我所做的一切
I don't want to be alone
因為往事如潮,喔那些點點滴滴
華頓翻譯社那時太傻
寒意直襲我心靈深處
Won't leave me alone

It isn't that bad
(回來吧) 回到華頓翻譯社身旁,寶貝
(並世無雙)

因為好奇心佔據了理性
她瘋狂血拼新衣
Baby come back to me
這樣就夠了
(回來吧) 回到我身旁,瑰寶
瑰寶,回到華頓翻譯社身邊吧
我已獲得教訓
And she buys this
And my curiosity got the better of me
若是翻譯公司能回到我身邊
Baby come back to me
Baby take it easy on me
Lalala
[Verse B]
If you come back to me
I admit I cheated
目前的她成熟多了
那時的我不懂事
(One in a million)
所有的所有
Lalalalalala

And she's wiser for it now
When the rain falls翻譯社 oh when the rain falls
Call me what you want it but
Lalalala
泄漏出你的心聲
華頓翻譯社們重修舊好

我們之前欠好的回想
And the coldness runs through my soul
翻譯公司卻照樣處處替華頓翻譯社著想

讓她一小我靜靜吧
雨滴滑落在我窗前
Baby take it easy on me
Don't know why I did it
照樣環繞華頓翻譯社腦海

You were always there for me
Just leave her alone
(Come back) Boy, you're one in a million
萬當選一的你
對不起,諒解我吧
(回來吧) 華頓翻譯社願意支出一切
我承認我欺騙了你
Can't you see you've punished me
[Chorus副歌]
More than enough already
The rain falls on my windows


引用自: http://blog.youthwant.com.tw/HUILEN/chevalier8520/6/有關翻譯的問題歡迎諮詢華頓翻譯社

arrow
arrow